کارشناس فروش : ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰

شرکت تولید قیر عایق کرج


شرکت تولید قیر عایق کرج,شرکت تولید قیر عایق کرج, فروش و اجرای عایق های رطوبتی حرارتی صوتی







پر مخاطب ها

    قیمت نصب و اجرای عایق های رطوبتی بام : بیشترین میزان عایق رطوبتی پشت بام در پروژه های مسکونی و تجاری و اداری مصرف می شود. عایق رطوبتی پشت بام به عنوان عایق رطوبتی استفاده شده برای دیوارها و در مناطق مرطوب مورد استفاده قرار می‌گیرد. انواع مختلفی از عایق رطوبتی پشت بام موجود است که با توجه به نیاز و سفارش مشتری انتخاب و استفاده می‌شود. عایق رطوبتی پشت بام چیست؟ عایق رطوبتی پشت بام برای ایزولاسیون پشت بام استفاده می‌شود و برای عایق رطوبتی پشت بام‌های مسکونی و تجاری از آن استفاده می‌شود. نصب عایق رطوبتی پشت بام و قیمت عایق رطوبتی پشت بام می‌تواند بر روی قیمت عایق رطوبتی پشت بام تاثیر زیادی داشته باشد و قیمت عایق رطوبتی پشت بام نیز بستگی به انواع مختلف ایزوگام دارد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    30 خرداد 1402 - 12:37
    بازدید : 47

    مزایای اجرای عایق‌ های امولسیونی قیری در سطوح : عایق امولسیونی قیری یک نوع عایق است که از ترکیب قیر و امولسیون آب قیر تشکیل شده است. قیر یک ماده قابل حل در مواد نفتی است که از فرآوری نفت به دست می‌آید. امولسیون آب قیر همانند امولسیون آبی است که قیر در آن به وسیله یک عامل امولسیفای کننده با آب مخلوط می‌شود تا یک محلول همگن ایجاد شود. عایق امولسیونی قیری به عنوان یک عایق سطحی استفاده می‌شود و بر روی سطوح مختلف مانند سقف‌ها، دیوارها، پشت بام‌ها، سطوح بتنی و فلزی قرار می‌گیرد. این عایق برای محافظت از سطوح در برابر رطوبت، آب، نفوذ آب و خرابی‌های ناشی از آب استفاده می‌شود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    29 خرداد 1402 - 12:10
    بازدید : 59

    خرید عایق رطوبتی فشار مثبت و منفی : زمانی که یک چاله آسانسور را عایق کاری رطوبتی می کنیم و یا دیوارهای یک زیرزمین یا پارکینگ (طبقات منیف ساختمان) را عایق کاری می نماییم یعنی با فشار منفی آب سرو کار داریم. زیرا سطح چاله آسانسور را عایق می کنیم، اما آب در واقع از خاک و سطح زیرزمینی یعنی از قسمت پشتی سطحی که عایق کاری شده است تمایل به نفوذ دارد. اینجا یعنی در مقابل فشار منفی آب عایق کاری نموده ایم. نفوذ نم و رطوبت یکی از آسیبهای متداول و عامل اصلی فرسودگی زود هنگام ساختمان است. تجمع باکتری، کپک ها و شوره زدن از نتایج آب بندی غیر اصولی است که می تواند ساکنین را مورد آزار قرار دهد و دستکم هزینه های نگهداری را به میزان زیادی افزایش دهد. همچنین بوی رطوبت ناشی از نفوذ آب به داخل ساختمان بسیار بد و آزار دهنده است.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    28 خرداد 1402 - 11:52
    بازدید : 45

    عایق‌ کاری رطوبتی سقف‌ شیروانی با روش جدید : عایق‌کاری رطوبتی سقف‌های شیروانی و یا آب‌ بندی کردن آن‌ها اهمیت بسیاری دارد. با عایق‌کاری شیروانی علاوه بر جلوگیری از نشت و نفوذ آب به ساختمان، از زنگ زدگی و فرسودگی سقف ساختمان نیز جلوگیری خواهید کرد. در ادامه با انواع آب بندی شیروانی آشنا خواهید شد. پوشش‌های نانو در این روش از عایق‌بندی شیروانی، مایعی از جنس رزین بر روی سطح مورد نظر ریخته می‌شود در روش عایق بندی استخر به روش نانو‌، ‌بعد از خشک شدن مایع رزین سطح استخر به خوبی آب‌بندی خواهد شد. از مزایای استفاده از این طرح می‌توان به سطح شفاف و حفظ ظاهر و زیبایی سقف شیروانی اشاره کرد. این روش بسیاری اقتصادی بوده و نصب آن نیز برای عایق کاری سقف شیروانی بسیار ساده می‌باشد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    27 خرداد 1402 - 11:10
    بازدید : 61

    بهترین عایق پلیمری رطوبتی جدید در کرج : عایق‌بندی خانه‌ها ازنظر فنی بسیار متفاوت است. مثلاً در کشورهای اروپایی به دلیل اینکه در تمامی سال دارای آب و هوایی سرد هستند تنها نیاز به عایق آب‌بندی است ولی در کشوری همانند ایران با چنین شرایط آب هوایی خانه در تابستان باید دارای عایق هوای گرم و در زمستان دارای عایق سرما باشد. درگذشته پشت‌ بام بازارها و خانه‌ها بیشتر کاه‌گل بوده به دلیل اینکه کاه‌گل هم به‌عنوان عایق حرارتی و هم عایق بندی رطوبتی بوده است. بعد از کاه‌گل نوبت به قیرگونی و ایزوگام رسید که هرکدام پس از پیشرفت علم جایگزین محصولات باکیفیت‌ تر شدند. امروزه از عایق پلیمری رطوبتی جدید استفاده می‌ شود. 

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    25 خرداد 1402 - 10:18
    بازدید : 49

    مزایا و ویژگی ‌های عایق ‌های رطوبتی قیری : حفاظت ساختمان ها در برابر رطوبت، در تمام دوران تاریخ دغدغه ذهنی بشر بوده است. زیرا آدمی از ابتدا مجبور بوده که محل سکونت خود را در مقابل بارندگی و رطوبت محافظت کند. بی تردید قیر با خاصیت استثنایی آب بندکنندگی، از مهم ترین کشفیات در دوران باستان بوده است. گمان می رود واژه قیر بابلی یا ایلامی باشد زیرا آن ها قیر را به جای ملات برای آب بندی ساختمان های خود مصرف می کردند. در ایران، از دیرباز در مناطق پر بارش، بام شیب دار و در مناطق کم بارش، بام افقی می ساختند. بام افقی با کاهگل آب بندی می شده بدین ترتیب که خاک و کاه و آب را خوب مخلوط کرده و ورز می دادند سپس بر روی بام به صورت یک لایه پهن می کردند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    23 خرداد 1402 - 11:23
    بازدید : 49

    روش های صحیح اجرای عایق صوتی دیوار مشترک : عایق های جاذب صدا به صورت روکار به دیوار نصب می شوند. از بهترین عایق های صوتی دیوار مشترک روکار می توان عایق های تخته ای را نام برد. مهم ترین ویژگی عایق روکار دیوار مشترک این است که اگر در خانه خود فضای کافی برای ساخت یک اتاق ندارید، با استفاده از عایق صداگیر دیوار مشترک می توانید به راحتی یک دیوار بسازید و اتاقی ضد صدا را بوجود آورید. این عایق تنها 30 میلی متر ضخامت دارد و به صورت روکار قابل نصب می باشد. بهترین عایق ضد صدا عایقی است که سنگین بوده و جرم بالایی داشته باشد. برخلاف سایر عایق ها، عایق دیوار مشترک 4 لایه دارد و می تواند طیف گسترده ای از فرکانس ها را مهار کند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    21 خرداد 1402 - 12:56
    بازدید : 55

    مراحل اجرای کفپوش اپوکسی در پارکینگ ها : یکی از خلاقانه ترین روش ها برای رنگ کردن کف پارکینگ، استفاده از کفپوش اپوکسی مناسب پارکینگ است. در یک آخر هفته با کمترین هزینه، پارکینگ خود را به یک نمایشگاه اتومبیل تبدیل کنید. برای این کار به مقداری رنگ و رزین اپوکسی، غلطک مخصوص اپوکسی، دستگاه ساب زنی  و نیروی متخصص برای اجرا نیاز است. کفپوش اپوکسی پارکینگ پوششی با مقاومت و طول عمر بالاست که می‌تواند به صورت مستقیم بر سطح بتن اجرا شود. این نوع کفپوش پارکینگ در برابر روغن، سوخت و بسیاری از مواد شیمیایی که سایر رنگ ها را از بین می برد، مقاوم است. نظافت راحت و تنوع رنگ از دیگر ویژگی هایی است که می تواند پارکینگ شما را برای مدت طولانی زیبا و جذاب نگه دارد. البته لازم به ذکر است این ویژگی ها فقط در صورتی به دست می آید که از مواد اولیه مرغوب استفاده شود و آماده سازی سطح بتن به صورت اصولی انجام شود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    20 خرداد 1402 - 12:43
    بازدید : 51

    اجرای قیر پلیمری درزگیری روکش های آسفالتی : در تهیه این نوع قیر اختلاط یک ترکیب پلیمری با قیر می تواند با نیروی برشی کم و یا نیروی برشی زیاد انجام شود. در ترکیب با نیروی برشی کم، از یک مخزن و یک میکسر با سرعت پایین استفاده می شود. پلیمر که به شکل قرص (گرانول) و یا پودر می باشد به آرامی به قیر موجود در مخزن اختلاط اضافه شده و عمل اختلاط تا حصول یک ترکیب یکنواخت ادامه می یابد. در اختلاط با نیروی برشی زیاد، ذرات پلیمر ترموپلاستیک از لحاظ اندازه فیزیکی کوچک می شوند که این عمل توسط نیروی برشی زیادی که توسط میکسر وارد می شود انجام گردیده و ترکیب قیر پلیمری در داخل مخزن اختلاط، صورت می پذیرد. در همین زمان پلیمر در داخل قیر پخش و پراکنده می شود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    8 خرداد 1402 - 11:50
    بازدید : 67

    بهترین روش و بهترین زمان جهت آب بندی حوض : عملیات آب بندی بمنظور جلوگیری از نفوذ یا خروج آب و دیگر مایعات از میان اجزای بتنی استخر انجام می شود، که هدف اصلی از این کار افزایش طول عمر و دوام استخر و عدم آسیب دیدن سازه هایی است که در مجاورت آن قرار دارند. حال مهمترین سوال این است که بهترین روش و بهترین زمان جهت آب بندی حوض و استخر کدام است. از مواردی که باید جهت آب بندی استخر به آن توجه شود عدم نشست آب از دیواره، کف و لوله های تاسیساتی در آن است. جهت آب بندی استخرهایی که فنداسیون آن ها بتنی است می توان از چسب بتن استفاده کرد. چسب بتن به تنهایی عامل اصلی آب بندی نیست، این محصول در کنار ترکیبی از ملات سیمان و بتن برای آب بندی استخر استفاده می شود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    7 خرداد 1402 - 11:6
    بازدید : 44

    نمایندگی فروش انواع نوار چسب عایق الاستومری : این عایق کاربردهای فراوانی جهت درزبندی و آب بندی انواع سطوح را دارا می باشد. همان طور که از اسم این محصول مشخص است، نصب این عایق نواری بدون نیاز به شعله و یا چسب بوده و با استفاده از خاصیت چسبندگی خود عایق به راحتی بر روی انواع سطوح چسبیده و کارایی دارد. نوار عایق قیری پشت چسبی یک غشای ضد آب قیری اصلاح شده می باشد و به راحتی برای اکثر سطوح قابل استفاده می باشد این عایق کاربردهای فراوانی جهت درزبندی و آب بندی انواع سطوح را دارا می باشد. همان طور که از اسم این محصول مشخص است، نصب این عایق نواری بدون نیاز به شعله و یا چسب بوده و با استفاده از خاصیت چسبندگی خود عایق به راحتی بر روی انواع سطوح چسبیده و کارایی دارد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    6 خرداد 1402 - 11:0
    بازدید : 65

    استفاده از رنگ مخصوص برای آب بندی نما : این محصول از نظر ساختار فیزیکی به صورت مایع بوده است که توسط قلم مو و یا پمپ و پیستوله به صورت جذب و بدون شره بر روی سطح اعمال می شود. این محصول بر پایه ترکیبات سیلان ها و آلکیل ها با استفاده از نانو ذرات به ابعاد 7 نانو متر فرآوری و تولید شده است و با نفوذ در مصالح ساختمانی و ایجاد پیوندهای واکنشی در لایه های مصالح ساختمانی ، بدون تغییر رنگ و به صورت نفوذی باعث ایجاد آب بندی و مقاوم سازی مصالح نما در برابر نفوذ نم و رطوبت و همچنین تاثیرات اشعه های مضر خورشیدی و جلوگیری از ایجاد شوره بر روی مصالح ساختمانی می شود. در قدیم برای انجام عایق کاری سطوح خارجی نمای ساختمانی از داربست استفاده می کردند .

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    2 خرداد 1402 - 11:14
    بازدید : 59

    آسفالت‌ های سرد و حفاظتی جهت ترمیم و لکه گیری : عمده کاربرد آسفالت سرد در لایه‌های روسازی است و برای قشرهای رویه، آستر و اساس قیری مصرف می‌شود. در صورتی که ترافیک سبک و یا متوسط باشد، می‌توان از آن استفاده کرد؛ اما در ترافیک سنگین و خیلی سنگین عموما با آسفالت گرم روکش می‌شود. ازآنجایی‌که آسفالت سرد در مقایسه با آسفالت‌ های گرم و حفاظتی فرآیند تولید ساده‌تری دارد می‌تواند از کاربردهای ویژه‌ تری نیز برخوردار باشد. از این آسفالت‌ ها می‌توان در ساخت جاده‌ها، خیابان‌ها، کوچه‌ها و … استفاده کرد. همچنین آسفالت سرد بهترین گزینه برای ترمیم آسفالت‌ های آسیب‌دیده می‌باشد. از این آسفالت همچنین در ساخت و تولید انواع اماکن ورزشی، اماکن تفریحی، کارخانه‌ها، پروژه‌های صنعتی، پیست‌های دومیدانی و دوچرخه‌سواری، پیست ماشین‌ های کارتینگ و … استفاده می‌شود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    1 خرداد 1402 - 12:34
    بازدید : 45

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 450
    تعداد کل نظرات : 2